چطور خيلي ساده و سريع به درمان هموروئيد در خانه بپردازيم؟ (روش جديد)

۱۱۷ بازديد

هموروئید یا بواسیر در واقع به متورم شدن رگهای رکتوم و مقعد گفته می شود که با علائمی مثل درد، خارش و خونریزی از مقعد همراه است. این حالت ممکن در داخل یا خارج رکتوم اتفاق بیفتد که به ترتیب هموروئید داخلی و هموروئید خارجی نامیده می شوند.

هموروئید مشکل بسیار شایعیست و تقریبا ۷۵% افراد به آن دچار می شوند. با اینکه هموروئید معمولا خودبخود و در طی چند هفته بهبود پیدا می کند اما ممکن است ناراحتی های خفیف تا شدیدی را برای فرد مبتلا ایجاد کند. خوشبختانه استفاده از روش درمانی خانگی و طبیعی می تواند در حل این مشکل موثر باشد. این مطلب را تا انتها بخواهید تا با روش های ساده و سریع درمان هموروئید در خانه آشنا بشوید.

۱- فندق افسونگر

فندق افسونگر در برطرف کردن دو علامت اصلی هموروئید یعنی خارش و درد موثر است. این گیاه پر خاصیت ویژگی ضد التهابی دارد بنابراین می تواند در کاهش تورم ناشی از هموروئید نیز موثر باشد.

۲- آلوئه ورا

استفاده از ژل طبیعی آلوئه ورا برای درمان هموروئید و بیماری های پوستی مختلف سابقه ای طولانی دارد. آلوئه ورا خواص ضد التهابی دارد و باعث کاهش تحریکات پوستی می شود و به این ترتیب می تواند درد هموروئید را تسکین بدهد. اگر چه شواهد بالینی کافی در مورد اثر بخشی آلوئه ورا در درمان هموروئید وجود ندارد؛ اما مرکز ملی پزشکی مکمل و جایگزین آمریکا استفاده موضعی از ژل آلوئه ورا را کاملا امن و بی خطر اعلام کرده است.

برای درمان هموروئید از محصولات ساخته شده از آلوئه ورا استفاده نکنید بلکه باید ژل خالص آلوئه ورا را مستقیما از داخل گیاهش خارج و به صورت موضعی مصرف کنید.

 

ادامه مطلب لینک زیر:

چطور خیلی ساده و سریع به درمان هموروئید در خانه بپردازیم؟ (روش جدید)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.